6. mai 2010

Nägite ka kammi või?

Vahelduseks järjekordne tõestus, et see siin EI OLE pelgalt ühe konkreetse blogija perverssesse elustiili sissevaadet pakkuv nišiväljaane ning et ka ülejäänud köögid või muud toidu ja joogi valmistamisega seotud ruumid maamunal, olgu tööstuslikud või eraviisiliseks kasutamiseks mõeldud, EI OLE täiuslikud, klantsivad, steriilsed paigad:



Loomulikult nägin kõike alles pärast veini ära joomist. Tähendab, sade sademeks, aga nööri või puurao kujuline ei tohiks see ju ometi olla. Ja ei, ma ei "istutanud" (tulge appi, krimifilmide subtiitritõlkijad) tundmatuid objekte oma veiniklaasi, need pärinesid pudelist:



Esteedid võivad muidugi öelda, et inimene, kes joob veini pokaali asemel morsiklaasist, ei väärigi paremat. Eks see ole tõesti õige. Ja nii suur esteet olen ka mina, et anekdooti, mille punchline (mis muu) postitust pealkirjastab, ma siinkohal ära ei too. Milleks labatseda? Mul pole sellist kommetki.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar