31. okt 2011

Ahoi toidusõbrad ja -vaenlased!

Teatan pidulikult, et kodusõjakirves on välja kaevatud. Võite mulle asju saatama hakata... või noh mis asju, asjad lähevad postis raisku. Saatke pilte. ajudetabanaan@hot.ee Sest muidu rikun ma Printsessi aastatepikkused ponnistused ja teen siia klantsköögiblogi. Vatnii.
Happy Halloween! Täna on meil siin köögipidu.

3 kommentaari:

  1. Oh seda õnne, oh seda rõõmu.

    Vahepeal jäid meie majapidamises üles võtmata vapustavalt suured tatraussid - kohalikud kodukootud jahuleedikuvastsed peaksid nende ees häbenema. Vähemalt talletasime looduse ime oma mällu ja mõtisklesime selle üle. "Viimasel ajal olen ma ainult Hiina tatart müügil näinud, küllap oli ka see Hiina tatar, nii et meil olid Hiina ussid," pakkusin mina. "Hiinast? Tähendab, siidiussid," järeldas A.

    VastaKustuta
  2. Ah, oleks ma seda teadnud. Kunagi, kui see blogi juba lõpetanud oli - NII-ÖELDA!!!! -, leidsin ma oma küpsisekarbist niivõrd glamuursed pika musta habemega õunakoogid, et need väärinuks siin kohta küll :) Aga küllap siis teinekord, mul ikka juhtub vahel.

    VastaKustuta