17. nov 2013

Külalisesinemine nr 67: pannkook

Miskipärast on mul alati harukordselt halb õnn igasuguste poolfabrikaatidega, välja arvatud kiirnuudlid - neid suudan ma imekombel isegi nii valmistada, et nad pärast süüa kõlbavad. "Päris" toiduainetest roogade kokkukeevitamine pole mu jaoks reeglina kuigi problemaatiline, aga "lisa vett ja naudi"-tüüpi produktid kipuvad kuidagi väga imelikult välja kukkuma.

Hiljuti selgus, et mu küündimatus on jõudnud uuele tasemele - isegi pannkookide soojendamisega mikrolaineahjus võib tekkida tõsiseid probleeme! Enda kaitseks võin öelda, et ma olen täpselt sama toodet varemgi samas mikrouunis koos pakendiga kiiritanud ning kõik on kulgenud plaanipäraselt. Võimalik, et tootja on trollimise mõttes hiljuti pakendit vahetanud, kuna juhendi sõna-sõnaline järgimine põhjustas pannkooke ümbritsenud plastiku digimuutumise peaaegu kahemõõtmeliseks...

Parimat
Rojukene

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar