1. apr 2010

PASK

Selles mõttes, et pardon my French ja kõik, aga nii on.







Samas pasa kohta pole nagu vigagi, täitsa maaliline. Vähe üldisem plaan kah:



Nimelt niisugune vaade avaneb köögist eine kõrvale, kuigi tõsi, pildistamisel sai tehtud pisut sohki ja võetud kaadrid elutoa aknast. Kas niimoodi rõve elada ei ole, tahab nüüd kindlasti küsida mõni vaevatud esteet. Vastan: on, aga pole midagi teha. Ei tasu liialt erineda oma elukeskkonnast. Siinkandis on kõigil nõnda:



Ei tahaks ju alt naabrimuti käest peksa saada selle eest, et minul puhtamad aknalauad on - au haavamine või nii. Tegelikult me kõik muidugi teame, kes selle korralageduse eest vastutab. Aga meie käed on seotud:

5 kommentaari:

  1. Kui herr Müller peaks juhtumisi sulle mingeid muusikaplaate tegema, mis pole juhtumisi kantri ja seega sulle ei istu, siis riputa need CDd oma rõdu katuse välisserva külge, niimoodi parasjagu tuule kätte laperdama. Veits tobe on ehk, aga tuvid lasevad varvast... PS: See niutsatus ei tähenda muidugi seda, et mul oleks midagi pasa vastu!

    VastaKustuta
  2. Ma olen kindel, et see on õel aprillinali kergeuskliku kantriarmastaja arvel... Plaatide peal peaks muidugi olema hevi jms tuvidele mittemeeldiv kraam?

    VastaKustuta
  3. kodukootud kosmopoliit4. aprill 2010, kell 18:40

    Lärmakate tudengite asemel oleks sul naabriks vaja Mo Hussein-Ishmaeli.

    VastaKustuta
  4. No neetud. Tuleb välja, et ilma kõikvõimsa Google'ita ei taba ma isegi vihjeid nendele raamatutele, mida ma OLEN lugenud. Väga piinlik.

    VastaKustuta
  5. Veidi kauneid kunste, mitte küll köögist, aga samal teemal (pask, linnupask): http://www.goodwin.ee/pir/fotod/00_Kunst/Albid/index.html

    VastaKustuta